Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tavsiyem bu işten çıkarı olan kişileri dinlemeyin yani sağdaki doktor aşı karşıtı alternatif tıpçı yani farklı bir şeyi savunmasını bekleyemezdiniz. Kendi kitaplarını, ürünlerini satarak para kazanıyor. Aynı mantık aşı firması sahibi de aşılarını övüyor onları da dinlemeyin biraz tarafsız bakmaya çalışmak lazım.

Ayrıca bu programdan bahsetmiyorum ama çıktığı programların çoğu şaibeli daha önce ücretli çıkılan programlar olarak açıklanmıştı yani parasını verip çıkıp konuşuyorsunuz.
Hocam ben sadece bu videoyu baz alarak böyle düşünmedim. Bu sadece bir örnek.
Zaten Videodaki diğer kişide kadın doğum uzmanı.
Hayırlısı diyorum sadece