Oyuna her girdiğimde ayarlar sıfırlanmış oluyor + Her maç bitiminde sürekli tekrar tekrar ayar yapmam gerekiyor.
Kuzenimlerle oynuyoruz her maça girdigimde 4 kolun ayarını ve maçtan sonra tekrar 4 kolun ayarını yapmam gerekiyor.

Her seferinde bu ayarlarla uğraşmamak için ne yapabilirim?