Corona geçirmiş bireyde antikorlar bir süre sonra zayıflayabiliyor hatırlatma dozunu onun için yapıyorlar. Grip aşısını o zaman her yıl vurdurmamak gerek.
Zaten bunu belirttim
Yani antikor olduğu sürece geçerli.
Ek olarak influenza aşılarında değişen varyasyonlara göre bazen her sene bazen de daha kısa sürelerde güncellemeler gerekmekte.