Ben aşı oldum abiler , kısmi felç var bacaklarımda bir yan etkisini görmedim , Şunu da unutmamak lazım arkadaşlar bir şey ilk kez çıktığında tüm gözler onun üzerinde olduğu için içeriği incik cincik edilmiştir. Bu korkuları sadece bizler değil bütün dünyada ki insanlar yaşadı ilk çıkan işler kalitesi düşük olabilir şuan daha kaliteli ve daha göz önünde olduğunu düşünüyorum. Ne zaman korkmalısınız bence soru bu ? Bu covid denilen illet hayatımızın gündeminden çıktığında cok basit koşullarda aşı üretilebildiğinde evet içeriğinden korkun çünkü hepsini kontrol etmek imkansız. Şuan ki çıkanlar göz önünde o yüzden güveniyorum. Yani olun abi. Şakası bir yana aşıyı oldum. Ayıptır söylemesi osurdum ve telefonuma log düştü. Üzücü