Ben iki yıl kullandım şehir içi harika maksimum yetmiş falan yapardı benimki daha da yapar da çok bağırır. Şehir içi çok iyidir pratiktir ama uzun yolda heves edersen rezildir kamyonlar bile doksanla en az gittiği için emniyet şeridinden gitmek zorunda kalırsın bir de motoru korumak zor sağlam bir garaj yoksa çalınma ihtimali yüksek bunlar ucuz olsa da nispeten. Benzin olarak LPG li arabamla aynı yakıyordu ben de ucuz saniyordum