Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burda hataniz var.
Google turk mantigiyla is yapmiyor. bana musteri para odemezse bende sana odemem demez. O isler yayinciyi ilgilendirmez. Google musteriden ister tahsilat yapsin ister yapmasin.
Tek sorun burda geceriz tiklamalar gorunmektedir. Bazi uygulama sahipleri uygulama acilir acilmaz full ekran reklam gosterir, bazilari bi butona (mesela giris butonu) tikladiginda reklam actirir vsvs ... Bunlar hepsi yanlis taktikler. Google bunlara izin vermez. Neye izin verip neye vermedigini de acikca bilgi kutuphanesinde de yazili...
Arkadas buyuk ihtimalle aylardir o sekilde para kazanmistir, ve google da yeni uyanmistir onun istenmeyen tiklamalara tesvik eden reklamlarina... Burda sorun yeni uyanmasidir, yoksa genelde bu hesaplamalar her ayin birinde yapilir zaten.
Adsense; reklamveren parasiyla donen bir sistem. Google kendi payini dahi alamazken yayinciya neden cebinden odesin ki? Keriz mi, yoksa hayir kurumu mu? Bunun Turk gibi dusunmekle de ne alakasi var? Ortada olmayan paradan dogal olarak yayinciya da giden para olmaz. Gittiyse de geri cekilir. Bundan daha normal ne olabilir? Sartlari kabul ettikten sonra o beni ilgilendirmez diyemiyorsunuz (:
ha ben illa bundan dolayi olmustur da demiyorum ama daha once bu sebepten eksi bakiyeye dusen hesap gordum. Tabii ki meblag bu kadar yuksek degildi, 90 kusur liraydi.