jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 yılda binlerce çeşit grip aşısı üretildi. ☺️
Ayrıca arkadaşın bahsetti hastalıkların hepsi cok farklı şeyler. Kasner denilen şey kontrolsüz hüçre coğalması. Aşı ile bir alakası olan birley değil.
Elma ile karpuzı toplayıp armut çıkmasını beklemek gibi bişey bu.
Her yıl yeni bir grip aşısı cıkıyor.
Şuan bilinen coğu kanserin tedavisi var.
Aşı üretimi her geçen yıl gelişen bir sağlık dalı.
Ger geçirilen küresel salgın dünya için bir teçrübe ve deneyim oluyor.
Bunları göz ardı ederek. Neden hala ilkelmişiz givi bakıyoruz.
10 yıl önce 2 gb ram telefona oha diyorduk şuan 16 gb ram var telefonlarda cuğümüzün bilgisayarında daha hızlı işlemcileri var. Telefonların.
Teknolojinin her 3 yılda bir katlanarak geliştiğini gözlemlemek cok zor olmasa gerek.
Ayrıca grip virüsü hakkında yapılan araştırmaları iyice araştırın kç çeşit virüs kaç çeşit aşı var. Sayıları görünce gerçekten şok olacaksınız.
Güzel ve açıklayıcı metniniz için size teşekkür ederim kaleminize sağlık