Bir zamanlar aşı gelmedi çıkmadı diye yaygara koparanlar bugün aşı karşıtı olarak görüyoruz.

Mesele şu hocam aşıların iyi veya kötü olduğunu zamanla anlarsın bunun içinde birileri aşı olmak zorunda. Bilinçli olarak hiç bir devlet milletine virüs verip başını belaya sokmaz çünkü bunun sorunlarını daha sonra hastalara tedavi etmek için daha çok zarara girer.

Şahsen ben olacağım ama çocuklarıma yapmayı düşünüyorum onlar daha bu tür virüsleri kaldırabilecek yaşta olduğunu dusunmuyorum ² ve 3 yasindalar.

Tavsiyem kesinlikle olmalısın tüm dünya oluyorken bı akıllı üstün zekalı bizmiyiz ?