2 Senaryo Var
1- Virüs öldürüyor
2- Aşı öldürüyor
Kararı kendiniz vereceksiniz ben şahsen olmayı düşünmüyorum kimseyide etkilemek istemem bu konuda.
2. Senaryo biraz zor koskoca çinde nüfusun neredeyse tamamı zorla aşılandı ayda 1 ölüm haberi alınıyor.
Aksi taktirde ütopik bir klonlama veya üreme metodu geliştirmediyseler. Aşı başarılı.