MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan kesin birşey demek haddime değildir, güvenli gelmemekle birlikte ilerleyen zamanlarda ne olucak bilemiyoruz. Ben kesinlikle aşı olmak istemem.
Ayrıca aşı olmayarak kendinizi değil bizi riske atıyorsunuz toplum olarak haklar vardır. Başkasının hakkını ihlal etmek sizin haklarınıza son verir.
Lütfen bu yazdığımı özgürlük kısıtlaması olarak yorumlamayın. ☺️👍