Hocam bu soruyu sordurmak zorunda bırakan medya için söylenecek çok şey var. 1,5 senede çıkmış aşı diyorlar da insanlar uzaya yerleşmek için 1,5 yılda ne gibi gelişim kaydetti bir bakarsak aşı için geç bile kaldık. Tabii zamanla yeni versiyonları çıkacaktır. Grip aşısını örnek gösteriyorlar genelde bu konuda, grip aşısının mesela tek versiyonu mu var hayır. Genel olarak alerjiniz yoksa olmak lazım. Bizim halkta biraz garip aşı nerde diye soruyor aşı geliyor olsam mı diye soruyor. Olanlara bakacak olursak kötü bir sonuç görülmüş değil. Yıllar sonra görülür diyorlar bu da komik, o zaman kanser olanlar (herkese acil şifalar) vatandaşlarda tedavi görmesin. Ne gerek var vücuttaki hücreler mücreler halleder kendi kendine çözülür.