2-3 yıl içinde hayatımızda teknoloji o kadar hızlı gelişiyor bunun farkındasınız ama bilimin ne kadar ileri gittiğini kabul edemiyorsunuz. Dünya bu salgına maruz kalıyor. Devlet kurumları, özel kurumlar olsun bu aşıyı bulabilmek için 1,5 yıl boyunca çalıştı. Evet normalde bir aşı bu kadar kısa sürede çıkmaz ama normal bir zamanda değiliz. Bürokrasiyi bilirsiniz bi dosya günlerce/aylarca bi masada durabilir ama şimdi durmadı. 6 aydan fazladır 3. fazı yapıyor aşı şirketleri. Hadi bi tane aşı şirketi değil ki onlarca şirket aşıyı buldu. Sağlık ocağına gittiğinde direkt yuttuğunuz ilaçların sahiplerin yaptığı aşıya karşı çıkmak garip geliyor bana.