Naber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü Doğduğumdan beri ülkeyi aynı kişi yönetiyor
Muhtemelen, evlenip oğlunu liseye gönderirken de aynı kişi yönetecek
Foruma üye olursa bu mesajını oğlun alıntılasın