Politika işte böyle bir şey.
Biden abd de gündeme getirdi oradaki lobiyi mutlu etti.
NATO zirvesinde neden gündeme getirsin ki. Gaz alınacak zaman değil.

F35 lerimizden (hazır olanları) almamız lazım bir şekilde ikna edip köşeye sıkıştırıp alsak bizim için süper olacak.
İnşallah alırız onları