oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

bu konuyu bizim gündeme getirmemiz gerekmez miydi? Neyin hamdıdır bu?
çok şükür ucuz yırttık demek istedi galiba prompter olmayınca ne yapsın garibim