bugün test olamaya gitim Ve testimi verdim Daha e nabıza düşmedi ama eski pozitif sonucuma göre benim sevkim durduruldu bi sonrakine atı
Benim düşüncem Negatif olduğum yarın beli olunca bunu düzelte bilecekmiyim
sistem en sonki pozitif vakama bakıyor baya garip