Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 ilk açılış için doğrumu hocam onu duymamıştım da bu vergi işini aylık damga vs hele hiç duymadım.
Damga vergisi muhasebecinin kendisi için istediği birşey değil her ay sizin adınıza beyanname verildiği için ödenen bir tutar