Froh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Kuveyt turk de oluyormuş. Aradım sordum. Veli onayı olduğu taktirde normal bir müşteri gibi sayılıyormuşsunuz.
Çok teşekkür ederim Bankayla görüşeceğim sağolun