Merhaba, herkes fikrini belirtirse çok iyi olur.

Yaklaşık 8-10 garson için 3 kat arasında birbirleri ile konuşabilmeleri için kulaklık ile bir sistem kurmayı düşünüyorum. Öncelikle telsiz fiyatlarını araştırdım fakat bizim için çok pahalı.

Aklımda ise şu var;
Her garsonun telefonuna Discord indireyim, her birine de Bluetooth ve mikrofon destekli bir kulaklık alalım, bulabiliyorsak bas-konuş özelliği ile uyumlu çalışacak bir kulaklık olsun, hepsi aynı sohbet odasına girsin.

Sizce başka ne yapabilirim? Eğer böyle yaparsam tek aklımda kalan bas-konuş özelliğini nasıl kulaklığa entegre edeceğim, sanırım kulaklığın dokunma duyarlı olması şart.

Edit: Sanırım Zello uygulaması işimizi görecek.