Hocam öyle bir iş var mı ya 😀 yıllardır adsensciyim böyle bir şey ilk defa görüyorum,bu geçersiz trafik yaptırımı mevcut ödemeler yapılmadan uygulanır yani bu ayın kazancı 10 k geçersiz trafik 8k ise 2k gelir partnere yatırılır,- ye düşmek ne 😀 çok ilginç bir görsel hocam shoplayıp bizimle eğlenmiyorsanız bir ticket gönderin
yok hocam ne shopu çoktandır girmiyordum uygulama yayında olmadığı için beklentim yoktu dedim bakiyim sonuç bu işte