Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak caylak arkadasim. Konuyu farkli yerlere uzatmanin anlami yok. Sen arapca ibadet ediyorsun. Bu kadar. Ortodoks kiliselerinde ise yerel dil ile ibadet ediliyor. Yasadim ve tecrube ettim. Sen de tecrube ettiysen sorun yok.
Bak şimdi de sen benim sorumu görmezden geldin