Hala hutbe diyorsun. Sana en basit ornegini verdim. Sen dogdugun zaman kulagina arapca seyler soylemiyorlar mi? Ha iste burada cocuklar vaftiz edilirken kendi dillerince vaftiz ediliyor. Sen hala bana yok hutbe yok ibadet kendince bir sey anlatmaya calisiyorsun.
Biz ezanın yada şehadetin Türkçede ne anlama geldiğini bilmeden mi söylüyoruz?
Onların arasında yaşıyorsan İngilizcen benden iyidir, speaking of tongues nedir bi aratıp bana da anlatır mısın?