caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala ibadet diyorsun.
Bizde hutbe Türkçe, kuran meali var, dualar türkçe, hocaların bayram sohbetleri Türkçe. Sadece namaz arapça. Peki hristiyanların ibadeti ne bunu kavramak gerek, benim bilgime göre onların ibadeti dille değil, dille olanı ise bizdekinden daha karışık, dediğim gibi kiliseye gitmek de camiye gitmek de dinin fıkhını öğretmez.
Hala hutbe diyorsun. Sana en basit ornegini verdim. Sen dogdugun zaman kulagina arapca seyler soylemiyorlar mi? Ha iste burada cocuklar vaftiz edilirken kendi dillerince vaftiz ediliyor. Sen hala bana yok hutbe yok ibadet kendince bir sey anlatmaya calisiyorsun.