rizazeybek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer bilerek dolandırılmak için kayıt olmuyorsanız olmayın hocam
hocam bir arkadaş çekiliş yaptı bana kaldı. ama çekilişte buradan aldığını yazmamıştır. kayıt da olamıyoruz kaldık öyle