Mabadımı satıp kazandıysanız bile vergisini vermeniz gerekiyor
Hocam dedim ya vergisi neyse alsınlar otursunlar aşağı.
Sanki suçluymuşuz gibi soruştırma yapıyorlar.
İçerde kalan paramı btc olarak çekemiyorum ama TL ye çevirip çekebiliyorum sanırım. Onuda çekip btctürk macerasını kapatırım.