Yani İslamiyetten önce gelen peygamberler ve dinler genel olarak bir halka ve bölgeye hitap ediyorken İslamiyet ve Kuran evrensel olarak geçiyor.O yüzden şimdiki Arabistan'da çıkmış olsa da bütün dünyaya hitap eden bir din.
Tabii biz din unsuru zannederek bazı arap geleneklerini kullandığımız da var.Bazı arkadaşlar bunlardan rahatsız olmuş galiba ve dil konusunda.Ben dualarımı namazda arapça olarak okusam da Kuran ı Türkçe okuyorum ki Yaratıcının bize ne dediğini anlayalım