Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen inanmayanlara gavur derken saygili oluyorsun ama biz arap dini deyince saygisiz oluyoruz.

Siz arap gibi yasamayi, kendi diliniz dururken arapca ibadet etmeyi tercih ettiginiz surece degisen bir sey olmayacaktir.
QWQWWQWQWWQWQW Arkadaşım Ne komiksin ya sen gavur diye birşey yazmısmiyim ben konusturmussun cahillini İslam'ın %10 u Arap neyin kafasindasin sen ?