syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arabanızda olsa otele giriş saati 14.00 'dır. Nereden Antalya 'ya gidecekseniz o saati tutturabilirsiniz sanırım. İlk sizden duydum vala otele yolu ekleyen
Sanırım bunu ilk yapan benim

Ya aslında şöyle düşün. Akşam bindik sabah indik. Otele giriş filan derken o gün zaten yorgunluktan pert oluruz. O günü dinlenme günü sayıyorum
Bu şekilde planladım kafamda