Senin kullanıcı veritabanın oluyor. Bu veritabanında kullanici_id ve sifre isimli sütunların oluyor. Bir programlama dilinin back-end kütüphaneleri kullanılarak bu veritabanındaki kullanıcıları takipçi, beğeni olarak kullanıyorsun. Front-end'de html, js, ve yine php kullanabilirsin. Bayilik sistemi kurmak içinse api veriyorsun, senin yazılımını bir nevi SaaS uygulama stili ile kiralıyorsun.

İlk yorumdaki stil ise senin onların yazılımını API ile kullanman demek. Yani başkasının yazılımını ve veritabanını hazır bir şekilde kullanıyorsun.