Wolby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar kendi smm scriptimi yazmak istiyorum. Fakat nasil yapacagimi bilmiyorum o aktarilan hesaplar nerden bulunuyor nasil aktariliyor bilgi verebilirmisiniz ?
Bayi seçiyorsunuz hocam. PM Gönderdim