Hocam isimtescil'e Allah bulaştırmasın. Bir hesabımız var içinde çok iyi domainler var ama satamıyoruz maalesef hiçbirini. Kimlik istiyor ve hesabın adını da zamanında random yapmıştık. Transfer filan yaptırmıyor, "hayır sanane abi" diyemiyorsun. İsimtescil pişmanlıktır. Tez elden kurtulun siz de.