AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faiz haram demeyin lütfen, sonuçta paranızı bankaya yatırıyorsunuz ve banka paranızı değerlendirip karşılığında size para veriyor, siz parayı birine borç vermiyorsunuz ve borcu ödeyene kadar da şu kadar faiz alacağım da demiyorsunuz

Edit: Nkolay bono alabilirsiniz faiz oranları daha yüksek

faiz haramdır.
faiz haramdır.
faiz haramdır.
faize kılıf uydurmayın.
BAKARA SURESİ
﴾275﴿
Faiz yiyenler ancak şeytanın çarparak sersemlettiği kimse gibi kalkarlar. Bunun sebebi onların, “Alım satım da ancak faiz gibidir” demeleridir. Hâlbuki Allah alım satımı helâl, faizi ise haram kılmıştır. Artık kime Allah’tan bir öğüt erişir de faizciliği bırakırsa geçmişteki kendisinindir, durumunun takdiri Allah’a aittir. Kim de yine faizciliğe dönerse işte bunlar orada devamlı kalmak üzere cehennemliklerdir.