konumdada bunu yazdım zaten.. abd adsensin olumsuz yanları var mı? arada ne fark var diye sordum ama okumadınız sanırım

xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heh böyle sor soruyu canımızı ye☺️
Bunun sebebi kazanılan paranın vergi oranları ve Türkiye ye getirmenin kolaylığı. ABD de yüzde 3 vergi kesintisi var. Belki ondan tercih ediliyordur. İngiltere kaç bilmiyorum.