Senin farkında olmadığın şey adsense hesabın hangi ülkeden olursa olsun reklamına tıklayan kişinin ülkesindeki tbm oranını alacak olduğun.
Detaylandıralım;
İngiltere Ads hesabı açtın. US çalışıyorsun. Yani hitlerin US'den geliyor. Diyelim ki gelen ziyaretçi reklama tıkladı ve tık başına 50 dolar. Bu durumda alacak olduğun 35,44 GBP. Yani 50 Dolar.
US hesap açtın. US çalışıyorsun. Ziyaretçi 50 Dolarlık reklama tıkladı. Alacağın yine 50 Dolar.
Hesabı açtığın ülke değil, reklama tıklanan ülke önemlidir.
Onu ilk sayfadaki mesajda anlattım da anlamadı maalesef. Daha açık nasıl anlatılır ki.