SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
USA açarsam amerika odaklı reklam verip oraya ozel calısacagım, dolayısıyla tıklayanların coğu oradan gelmiş olacak. forumda bu konu uzerınde pek durulmamış pek bir bilgi bulamadım. forumda ozel mesaj yoluyla da bir cok kişiyle konuştum kimse bu ayrımın farkında bile değil.
Senin farkında olmadığın şey adsense hesabın hangi ülkeden olursa olsun reklamına tıklayan kişinin ülkesindeki tbm oranını alacak olduğun.
Detaylandıralım;

İngiltere Ads hesabı açtın. US çalışıyorsun. Yani hitlerin US'den geliyor. Diyelim ki gelen ziyaretçi reklama tıkladı ve tık başına 50 dolar. Bu durumda alacak olduğun 35,44 GBP. Yani 50 Dolar.

US hesap açtın. US çalışıyorsun. Ziyaretçi 50 Dolarlık reklama tıkladı. Alacağın yine 50 Dolar.

Hesabı açtığın ülke değil, reklama tıklanan ülke önemlidir.