USA açarsam amerika odaklı reklam verip oraya ozel calısacagım, dolayısıyla tıklayanların coğu oradan gelmiş olacak. forumda bu konu uzerınde pek durulmamış pek bir bilgi bulamadım. forumda ozel mesaj yoluyla da bir cok kişiyle konuştum kimse bu ayrımın farkında bile değil.
Mantıksız bir şey diyorsun da forum ahalisi anlatamadı size hocam. Ondan olmayan bilgiyi arıyorsun. Diyoruz ki Amerika dan tıklayan kişiden 1 dolara alacaksan Adsense ülkesi fark etmez. Amerika Adsense olursa bakiyene 1 dolar yansır. İngiltere Adsense olursa 1 doların sterlin karşılığı yansır. DEĞİŞMEZ.