USA açarsam amerika odaklı reklam verip oraya ozel calısacagım, dolayısıyla tıklayanların coğu oradan gelmiş olacak. forumda bu konu uzerınde pek durulmamış pek bir bilgi bulamadım. forumda ozel mesaj yoluyla da bir cok kişiyle konuştum kimse bu ayrımın farkında bile değil.

WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğin fark ABD'de kişilerin ödediği ile İngiltere'de kişilerin ödediği ücret. Yani sen US açsan ve tıklayan İngiltere'de olduğunda alacak olduğun aynı. Tersinde de durum aynı. Keza o gösterilen rakamlar ile gerçekte alacağın çoğunlukla alakasız olacaktır.