Burada sana önereceğim şudur eğer aylık bir paraya ihtiyacın varsa git faize gir çünkü 270.000 ₺ alacağın bir ev Faiz kadar aylık sana para getirmez. Eğer diyorsan benim sabrım var param komple yükselsin ev al çünkü ev Türkiye'de sürekli yükseldiği için güzel bi getiri bırakabiliyor uzun vadede. Şöyle bir örnek vereyim ben 150.000 civarına 3 yıl önce ev aldım şuanda satış fiyatı 300.000 civarında ve aylık getirisi bana 3 yıldır aylık 1000 ₺ gibi bir rakam oldu. İstesem kirayı daha çok yükseltirdim ama sürekli kiracı değiştirmek iyi değil. Eve her giren kirayı düzgün ödemiyor veya evi hor kullanıyor.