malatya dan bir olayı anlatayım otel 3 yıldız göl kenarında memurlara %50 indirimli ancak normal bireylere indirimsiz.
3 yıldızlı otelin günlüğü kişi başı 450 TL öğlen ve akşam yemeği yok. Arkadaş gitmiş sevinirim ucuzdur diye 450 TL ye foto attı bir o bir de otel görevlileri var orada.
Ulen insan düşünmez mi niye bu otele kimse gelmiyor diye. Çıkarken çok acıktım diyordu.