Dini boyutunu bir tarafa bıraksan bile eğer bir banka aylık 3.300 TL faiz veriyorsa, ana paran aylık 3.300 TL'den daha fazla değer kaybediyor demektir. 5 yıl sonra ana paran hala 270 bin lira olacakken, aldığın ev belki 500 bin lira olacak. Faiz ilk bakışta tatlı görünse de uzun vadede ana paran eriyip gider

şuan 270 e alacağın evi 3-5 sene sonra 270 e alamazsın. Ev al demiyorum ancak faiz işi dışarıdan göründüğü gibi kârlı bir iş değil. Tercih senin.