haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@bayburt16; üstat ben ALLAH'a inanan bir kişiyim. Sadece ALLAH'a hesap veririm. Sizinle alışverişim olmadı hiç. İftira atmaktan vazgeçin. Görüşlerimi soran kişiye tavsiyede bulundum. Sizle muhatap değilim.

İnsanların vaktini çalmak da günah bu arada ...
(ALLAH AŞKINA CEVAP YAZMAYIN)
şimdi sen yalan söyledin oysa benimle ticaretin oldu hadi düşün dur şimdi