Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Haram boyutuna girmeden söylüyorum faize girmeyin. Belki 1 ay, olmadı 2 ay faizini yersiniz, 3.ay faizler düştüğünde kredi faizleri de düşeceğinden millet ev almaya, arsa almaya yönelecek. Haliyle ev fiyatları yükseldiğinde keşke ev alıp kiraya verseydim diyeceksiniz.
Faiz sürekli akmaz ama ev taşınmazdır. Hiç yoktan kirasını yersiniz, ilerde siz oturursunuz