Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Altın fiyatları uçmasa kuyumcu derdim ama fiziki altınlara çok fazla talep var. İşçilik komisyonları zaten yüksek üstüne bozum komisyonu eklenince kredi çekmiş gibi olursunuz.
Benim tavsiyem ürün alıp satmanız yönünde. Ancak acilse buradan arkadaşlar da kredi bozuyordu yanılmıyosam. Kuyumcu kazanacağına R10'dan birisi kazansın