Forumdaki çoğu satışlar ücretsiz elde edilip satılıyor. Mesela öğrenci hesapları ile alınan duolingo vs. Veya edu mailler. Bunlar ücretsiz elde edilip satılıyor. Konu baltalamak oluyor yorumunuz hocam. Edu mail oluşturmak 5 dk alırken satışını onlarca kişi yapıyor
Bir kere .edu.tr maili sen oluşturamazsın, okullar verir. Eğer 5 dakikanı alıyorsa, al ardından sat. Burdaki şey mail adresi olan herkes tarafından bedava bir şekilde alınabiliyor. .edu.tr maili direkt alabiliyorsan ne mutlu sana ama herkes öyle değil.