furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdaki çoğu satışlar ücretsiz elde edilip satılıyor. Mesela öğrenci hesapları ile alınan duolingo vs. Veya edu mailler. Bunlar ücretsiz elde edilip satılıyor. Konu baltalamak oluyor yorumunuz hocam. Edu mail oluşturmak 5 dk alırken satışını onlarca kişi yapıyor
Bir kere .edu.tr maili sen oluşturamazsın, okullar verir. Eğer 5 dakikanı alıyorsa, al ardından sat. Burdaki şey mail adresi olan herkes tarafından bedava bir şekilde alınabiliyor. .edu.tr maili direkt alabiliyorsan ne mutlu sana ama herkes öyle değil.