Hocam bebekler böyle kendine ozel alan görünce hoşuna gidiyor bizzat deneyim ettim

Bende su tarz bir beşik vardı
Kızım 1.5 yaşından sonra besikte yatmadi daha sonra üst tarafi söküp alta bir yatak aldım öyle kullanıyoruz şimdi. Ustte soktugum parca ise tam olarak attığınız linkteki gibi bozmadım oyun alanı olarak kullanmaya başladık arada gidip oraya cok eğleniyor ve oyuncak deposu olarakta kullanıyoruz
Mobilya işi ile uğraşıyorum hemen size nasıl yapacağınızı anlatayım. Civarinizda bir keresteci bulacaksınız bu modeli gösterin bu şekilde size teslim ederlerse birde bir boyacı bulursunuz yada kendinizde iyice zimpara yapıp astar atmanız gerek uğraşırım derseniz daha iyi olur keresteci bu şekilde size birleştirir siz kendiniz yapabilirsiniz. Keresteci yoksa direk bir mobilyacidan fiyat alırsanız birde iyi biri ise bunu boyalı şekilde 400 liraya verebilir