Su otomatlari oluyor bazi yerlerde bunlara kart ile para yukleyemiyorsun yaninda 30-40₺ nakit bulundur. Bizede giriste tum paralarinizi karta atin dediler. Su icin en son dileniyordum milletten . Kartta para olmasina ragmen su icemiyorduk. Atm ye de kolay kolay gondermiyorlardi