Bezos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, 19'unda bedelli olarak askere gidiyorum giderken ne götürülür ne ihtiyaç olur bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.
Merhaba,

Birşey getirmenize gerek yok herşeyi orada veriyorlar zaten sadece temel ihtiyaçlarınızı getirebilirsiniz. Traş seti, iç çamaşırı v.b diş firçası gibi bunlar genelde kalitesiz oluyor oyüzden bunları alırsanız daha rahat olur bunun haricinde kesinlikle nakit para almayın maximum 200 lira alsanız yeterli olur ziraat hesabınız varsa paranızı hesabınızda tutun askeriyenin içerisinde atm mevcuttur ihtiyaç olduğu halde çekim yaparsınız genelde kantinlerde pos cihazı vardır.