Faizi bir gelir kaynağı olarak görmemek lazım. Faiz sizin paranızı yerinde saydırır çünkü bu ülkede enflasyon var bunu unutmayın.
Örnek vermek gerekirse 270bin ₺ ile bu sene 1800 kilo bal alabiliyorken seneye aynı baldan 1450 kilo alabileceksiniz.
270 bin ₺ ile bu sene 27 tane son model iphone alabiliyorken seneye 21 tane alabileceksiniz.
Faiz getirinize hiç dokunmadan bankada tutarsanız anca o zaman değerini korur.