BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1080017898-post9.html
forumda başkasının mesajını kopyala yapıştır yapan da ilk kez görüyorum
çok güzel laf olduğu için kaydetmiştim, @wm_xfreex'e lafın sahibi olmasından dolayı teşekkür ediyorum :d

aklımda internetten almıştım olarak kalmış...