Aynen bu şekilde. Tabi ayarları doğru yaptı isen

Bir tane webp, bir tane de orilinal formatta tutuyor. Yani 1 resim 2 tane oluyor. Eğer webp destekli tarayıcıdan girildiyse webp, safari gibi desteklemeyen taryıcıdan girildiyse orijinal resim gözükür.
O zaman jpeg yine dönüştürmem gerek ios kullanıcılarına jpeg gozukmesi lazım sitenin hızlı açılması için. Haber sitesi olduğu için resimde bol oluyor. Bu durumda en çok da bu etkiliyor. Eski resimler için olmasada yeni resimleri otomatik olarak jpeg yapmam gerekecek